Rysk middag och ett oupptäckt lekrum!
Nu kommer allt lite om vartannat här men jag kom på att jag hade lite kvar att berätta från Sällskapsresan till Tallinn som vi var iväg på i början av december; bland annat vår sista middag ombord på den ryska restaurangen Aleksandra. På dagen hade vi varit på julmarknaden iLäs mer










